kamu.

mereka yang menilai itu lebih dalam bodoh akalnya.
letak kat mana tu?

kaki ka?

makan dalam.

kadangkadang yang tak selalu tu jadi yang paling best
paling gila.paling paling nak cerita.
paling paling rasa lepas geram penuh rasa suka.

jarangjarang yang selalu jadi yang paling terbaik
paling nak terima kita
paling paling nak menyampah dengan kita.

selalu sangat yang macam dia jadi tempat pertama
jadi tempat nak tempias semua.
paling paling yang selalu kena bahan dengan kita.


cuba jadi yang kadangkadang.yang kadangkadang yang jarangjarang nak jadi selalu.


duduklah,fikir dalamdalam.takut tak dalam jadi lagiiiii dalam.

dalamkan?

mental.

mentaliti orang melayu kita...

"wah pakai baju lawa,tak keja la tu.."

what the?salah ke technician cabuk pakai kemeja?
salah?
ok.esok-esok kita mai pakai guni.tak buat keja jugak?
nak kata apa?
diam.
kalau ditanya.aku masih orang yang sama.
muka ketat.mulut berat.
tapi hampa macam mana?
masih sama atau dah tak sama.
kami mana tau sampai hampa bagitau.

oh..kami bukan orang kedah.tapi tetap pelat yang sama.

benci.

siapa cakap ada blog cuma boleh tangkap gambar ikan?
salah tu.aku?
aku masih macam ni.ON dan OFF,
kadangkadang tak perasan.
tetiba terOFF terus.


bencikan?
kita aminkan sahaja bila merekamereka itu doakan jodoh kita.

Aminnn.
UNABLE TO CONNECT

terasa kepalatan bila muncul ayat sebegini.
tapi masih menjadi matpacak walaupun.