si gila berkata-kata.sadis.

Dah kenapa si gila ni?dah...cakap salah...xcakap lagi rasa salah.sueiii..nak ja aku mencarut kat muka tu gila!

lawak mulut longkang.

ah..mengeluh putus cinta.kereta rosak.duit handphone habis.mengeluh.mengeluh.mengeluh awek/balak cabut. ayat paling best....wah tak boleh tanpa 'semua diatas. wah pandainya. pandai tahap barua. kalau mak ang ngan pak ang tak da hah!baru ang tak leh hidup 'pandai' ang keluaq dari celah mana? 'semua diatas' yang kena bold tu ka?tak bold?lantak kat aku la. cerdik ler kamu ni.

mai dah mai dah.

bau buah orange di hidung sudah mai.itu tanda penyakit nak mai.ready ler...sakit penghapus dosa-dosa kecil.

karangan.

suka tengok orang lain suka.hehehehe.jom gelak 800 juta kali.tolong gelak untuk diri sendiri.

ANGAN-berangan.

Tengok pada dia.Ada 4 lagi jari kearah dia.Sama sahajakan. Mereka bermegah konon pada agama,berjanji tapi mungkiri, hakikatnya? Lagi mau tanya ka macha?

normal.

tengok orang mengandung mencarut..normal? tengok bangsa lain kutuk bangsa aku bodoh...itu normal? tengok status fb sebangsa aku kutuk mengutuk.....lagi normalkah? ka aku yang tak normal sebab kena mengadap semua ni?